U SLUČAJU ZAMENE PROIZVODA PROCEDURA JE SLEDEĆA:
1. Najpre nas obavestite da želite da zamenite kupljeni proizvod za drugi, ili za veći ili manji broj, slanjem obaveštenja putem kontakt forme na našem sajtu, ili putem telefona na broj sa kog smo Vas pozvali da Vam potvrdimo porudžbenicu.
2. Nakon toga, dostavićete nam robu, i to na našu poštansku adresu koju ćemo vam dostaviti u povratnom e mailu, ili u kontaktu sa vama.
3. Paket sa robom za zamenu možete jednostavno upakovati tako što ćete kutiju sa robom staviti u neku veću kesu, a potom kesu zalepiti samolepljivom trakom da se ne bi otvarala prilikom transporta kurirske službe.
4. Naša preporuka je da robu šaljete putem iste kurirske službe preko koje ste je i dobili, a to je Post Expres, zbog pouzdanosti isporuke. Telefon kontakt centra za zakazivanje kurira je: 0113607607. Troškovi slanja robe idu na Vaš teret.
5. Na žalost odustajanje od kupovine i povraćaj robe, a samim tim i novca za kupljeni proizvod nije moguće.
Naravno, u slučaju zamene robe, potrebno je da proizvod niste ni koristili, tj. da je u stanju kakvom smo Vam i poslali, odnosno kao nov artikal, i da ga niste oštetili.
NAPOMENA: Ukoliko ste proizvod koristili ili oštetili, odnosno ako nije u stanju kakvom smo Vam poslali kao nov artikal, ne možemo Vam izvršiti zamenu proizvoda za drugi, ili zamenu za veći ili manji broj.